מבדק 

  • לפניך תיאור מקרה

  • את/ה נציג/ה בחברת תקשוב, במוקד קופת חולים מכבי.
    קיבלת שיחה מלקוח מאוכזב בשם ישראל, שנקבע לו תור לבדיקת אלרגיה דחופה לעוד 3 חודשים.
    הבוקר ישראל התקשר שוב למוקד והשיחה הגיעה אליך. הוא כועס ודורש מועד מוקדם יותר לבדיקה, אך את/ה רואה שכרגע אין תור פנוי.

  • לפניך קטע קריאה, אנא קרא/י בעיון והשיב/י על השאלות

  • "תקשוב הוקמה בשנת 1996 והיא חברת השירות הוותיקה והמובילה בישראל. לחברה 34 מוקדים בכל רחבי הארץ והיא מעסיקה כ- 8,000 עובדים.

    תקשוב מתמחה בניהול והפעלת מוקדי שירות, מכירה ותמיכה עבור ארגונים שונים ומשמשת למעשה כזרוע תפעולית מתמחה שלהם, ומעניקה את שירותי הפעלת המוקדים שבניהולה ב-Outsourcing (מיקור חוץ). מיקור חוץ, הינו שימוש במשאבים חיצוניים לביצוע פעולות שעד כה בוצעו על ידי עובדי הארגון ובמשאביו. הארגון מתקשר חוזית עם חברה המבצעת את השירותים הנדרשים, והופכת בכך לשותף עסקי של הארגון ומשמשת למעשה כזרוע תפעולית מתמחה שלהם.

    לכל לקוח בתקשוב מאופיין מוקד ייעודי על פי צרכיו, מוקצה צוות נציגים בלעדי ומוקם מוקד הפועל כיחידה עצמאית וממודר פיזית וטכנולוגית מיתר המוקדים. תפיסת השירות בתקשוב מבוססת על עקרונות של שיתוף פעולה עסקי, זהות אינטרסים ושקיפות מלאה, ומאפשרת ללקוח העסקי בקרה שוטפת.

    תקשוב מאמינה כי העובדים הם המפתח להצלחה ולכן משקיעה משאבים בפיתוח ההון האנושי וקידום העובדים בארגון. אנו גאים בכך שכ- 90% מהמנהלים שלנו התחילו את דרכם כנציגים והתקדמו לתפקידים משמעותיים.
    כיום, חברות רבות בארץ בוחרות בתקשוב לתפעל את מוקדי השירות עבורן. מדי יום, אנו שוקדים על חיזוק והטמעת ערכי החברה, תוך אמונה כי ערכים אלו הם שהביאו אותנו למצוינות. החזון שלנו: ביחד נבנה ונשמר חברה אנושית מובילה ואיכותית, השואפת למצוינות מקצועית, חברתית, ערכית וישראלית. "


  • לפניך 4 שאלות באנגלית. אנא בחר את המילה היוצאת דופן