דלג לתוכן

מוניטור צד מנוי הסכם לחתימה

בית•מוניטור צד מנוי הסכם לחתימה
מוניטור צד מנוי הסכם לחתימהeranda2021-04-11T11:45:07+03:00
1 פרטים והזמנה
2 אישור הזמנה
  • פורמט תאריך:DD סלאש MM סלאש YYYY
  • טופס בקשת הצטרפות לשירות

  • נתונים אודות העסקה


  • פרטי לקוח אישי

  • פורמט תאריך:DD סלאש MM סלאש YYYY
  • כתובת וטלפונים

  • ישוברחובמספרכניסה (לא חובה)דירהקומהשכונה (לא חובה)


  • הרחבה לשירות אישי לבן או בת זוג הגרים באותה כתובת

  • פורמט תאריך:DD סלאש MM סלאש YYYY


  • אנשי קשר

  • קרבהשם פרטישם משפחהטלפון ניידטלפוןטלפון בעבודהאיש קשר מפתח?בעת פינוי לבי"ה להודיע כן/לא 
  • התחייבות קופות חולים

  • *לא חובה במקרה שאין התחייבות מהקופה
    תקופהקופת חוליםהתחייבות על שם?הערות 
  • שירות עסקי

  • *לא חובה
  • ישוברחובמספרכניסה (לא חובה)דירהקומהשכונה (לא חובה)
  • ציוד | שירותים | מסלול


  • מסלול השירות

  • מסלול בו הלקוח שוכר את הציוד

  • תשלום חד פעמי


  • דמי מנוי / תשלום חודשי


  • מסלול בו הלקוח רוכש את הציוד

  • תשלום חד פעמי


  • דמי מנוי / תשלום חודשי


  • הלקוח: שם משפחה: {שם משפחה:18} שם פרטי: {שם פרטי:19}

  • בן/בת זוג: שם משפחה: {שם משפחה:140} שם פרטי: {שם פרטי:141}

  • המנוי: שם העסק: {שם בית העסק:170} מספר ח.פ./עוסק מורשה: {מספר ח.פ. / עוסק מורשה:171}

  • התוכנית

    התחייבות קופות חולים: {מקור ההתחייבות:215}
    ציוד | שירותים | מסלול:
    השירות המוזמן: הציוד המוזמן:
    {השירות המוזמן::47} {הציוד המוזמן:181}
    תשלום חד פעמי: דמי מנוי / תשלום חודשי:
    • הקמת תיק רפואי ממוחשב: {הקמת תיק רפואי ממוחשב:53}
    • התקנה והדרכה: {התקנה והדרכה:54}
    • משלוח: {משלוח:226}
    • תקופת ההתחייבות בחודשים: {תקופת ההתחייבות בחודשים:230}
    • עבור שירות: {עבור שירות:194}
    • עבור ציוד (דמי השכרה) {עבור ציוד (דמי השכרה):195}
    סה"כ תשלום חד פעמי: {סה"כ תשלום חד פעמי:55} סה"כ תשלום חודשי: {סה"כ תשלום חודשי:60}

  • התוכנית

    התחייבות קופות חולים: {מקור ההתחייבות:215}
    ציוד | שירותים | מסלול:
    השירות המוזמן: הציוד המוזמן:
    {השירות המוזמן::47} {הציוד המוזמן:181}
    תשלום חד פעמי: דמי מנוי / תשלום חודשי:
    • בדיקת רופא: {בדיקת רופא:198}
    • הקמת תיק רפואי ממוחשב: {הקמת תיק רפואי ממוחשב:210}
    • התקנה והדרכה: {התקנה והדרכה:199}
    • משלוח: {משלוח:231}
    • תקופת ההתחייבות בחודשים: {תקופת ההתחייבות בחודשים:233}
    • עבור שירות: {דמי שירות חודשיים:204}
    • עבור ציוד: {עלות חודשית עבור ציוד:234}
    סה"כ תשלום חד פעמי: {סה"כ תשלום חד פעמי:200} סה"כ תשלום חודשי: {סה"כ תשלום חודשי:205}
      סה"כ תשלום לאחר גמר תשלום עבור ציוד: {סה"כ תשלום חודשי לאחר גמר התשלום עבור הציוד:236}

  • כתב שירות

  • 1. הגדרות
    א. החברה: מוניטור שרותי רפואת חירום בע“מ.
    ב. המנוי: מי שבעבורו הוזמן המנוי.
    ג. מנוי אישי: אדם הזכאי לשרות ע“פ כתב שרות זה במשך 24שעות ביממה למשך תקופת המנוי.
    ד. מנוי לבית עסק: בית עסק אשר האנשים המצויים בו בשעות בהם פעיל, זכאים לשרות על פי כתב שרות זה.
    2. האירועים, הייעוצים והאיבחונים המטופלים ו/או ניתנים במסגרת השרותים המוצעים על ידי החברה
    1.אירועים קרדאלים ו/או אירועים אסטמטיים ו/או אירועים גליקמיים ו/או אירועים טראומטיים ו/או אירועים מסכני חיים וזאת בהתאם לשיקול דעתו הבלעדית של המוקד.
    2.יעוצים ואיבחונים: יעוץ ואיבחון בתחום הקרדיאלי, יעוץ בתחום הטיפול בנוגדי קרישה ) ,(INRיעוץ ברפואה כללית.
    3.השירותים הניתנים ע“י החברה:
    1.שרות יעוץ אבחון וסיוע באמצעות הטלפון הכולל הזנקת ניידת מד“א ו/או רופא )להלן - ”מוניטור זהב(“
    2.שרות יעוץ אבחון וסיוע באמצעות הטלפון )להלן - ” מוניטור מתמיד(“
    4. מהות השירותים:
    א. מוניטור זהב
    1.לאחר חתימת ההסכם זכאי המנוי לראיון רפואי ע“י נציג החברה.
    2.החברה תשכיר או תמכור למנוי בכפוף לחתימתו על בקשת ההצטרפות מכשור מתאים מתוך סוגי מכשירים המצויים בשימוש החברה ובהתאם לסוג השרות הנבחר.
    3.במידה ובחר המנוי בשרות ו/או בשירותים הנקובים בסעיף (1) 2לעיל הוא יהיה זכאי לקבל ללא תמורה והגבלה במספר הפניות המתייחסות לאירועי לב ו/או אירוע גלקמי
    ו/או אירוע טראומטי או לחשד לאירוע כזה ו/או לכל אירוע המצדיק הפניה לבית חולים בניידת אמבולנס את השירותים הבאים:
    א. קבלת נתונים ו/או פיענוח שדר ממכשיר אק“ג / מכשיר למדידת סוכר / מכשיר INRהמועברים למוקד באמצעות המכשיר היעודי שימכר / יושכר למנוי על ידי החברה.
    ב. התיעוד הרפואי של המנוי ישלף באופן אוטומטי עם פנייתו של המנוי למוקד לצורך הערכה של הצוות הרפואי. בסיום הערכת המידע המתקבל, לרבות המידע שנתקבל מן הקרדיו מוניטור,
    ינחה הצוות הרפואי במוקד את המנוי. במידה והמוקד יגיע למסקנה שיש צורך לפנות את המנוי לבית חולים תוזעק ניידת מגן דוד אדום ו/או כל חברת אמבולנסים פנויה )להלן:אמבולנס( או
    במידת הצורך בהתאם לשיקול דעת המוקד הרפואי וצורכי אמבולנס, ניידת טיפול נמרץ )להלן‘-נט“ן(‘ כדי לפנותו לבית חולים.
    ג. בעת הפניה של נציג המוקד לאמבולנס יועברו על ידו הפרטים הרפואיים הרלוונטים של המנוי.
    ד. ההחלטה באם להעביר את המנוי לבית החולים תהא של הצוות הרפואי אמבולנס
    ה. העברת המנוי ע“י אמבולנס לבית חולים הקרוב ביותר למקום מגוריו.
    ו. למען הסר ספק יובהר בזאת כדלקמן:
    1.החברה לא התקשרה עם אמבולנס בהסכם כלשהו. אמבולנס יטפל בהעברת המנוי לבית החולים בהתאם לנהליו ולסדרי קדימויות הנהוגים אצלו.
    2.החברה איננה אחראית בגין הטיפול שינתן למנוי על ידי אמבולנס ולא תהיה למנוי כל טענה או תביעה כנגד החברה בשל השרות ו/או הטיפול שינתן על ידי אמבולנס כאמור.
    3.החברה לא תהא חבה בהחזר דמי הפינוי בניידת אמבולנס במידה והמנוי ביקש להתפנות לבית החולים שאיננו הקרוב ביותר למקום מגוריו.
    4.החברה לא תהא חבה בהחזר דמי הפינוי בניידת אמבולנס במידה והמנוי סרב להתפנות לאחר שפנה לקבלת פינוי כאמור.
    5.החברה לא תהיה חבה בהחזר דמי פינוי בגין אירועים שאינם נקובים בסעיף 2לעיל ושאינם מצדיקים פינוי בניידת אמבולנס.
    6.החברה לא תהיה חבה בהחזר דמי פינוי בגין קריאה לניידת אמבולנס שלא הוזמנה דרך מוקד החברה.
    7.החזר תשלום כספי לחשבונית אמבולנס יתנהל מול מוניטור וקופ“ח של המנוי, בהתאם לאירוע הרפואי.
    כמפורט להלן:
    7א. במקרה בו הוזמן ע“י החברה אמבולנס לבן/נטן והמנוי אושפז, על המנוי לשלוח את חשבונית האמבולנס לבן/נטן לקופת חולים שלו בצירוף מכתב שחרור לא יאוחר מ- 30יום הזנקת
    אמבולנס לבן/נטן. קופת חולים של המנוי תשא בעלות מלוא החשבונית בגין הפינוי באמבולנס לבן/נט“ן.
    7ב. במקרה בו הוזמן ע“י החברה אמבולנס לבן והמנוי לא אושפז - על המנוי לשלוח את החשבונית האמבולנס הלבן בצירוף מכתב שיחרור בתוך 30ימים מיום הזנקת האמבולנס הלבן לחברה.
    החברה תשא בתשלום עלות הפינוי באמבולנס הלבן.
    7ג. במקרה בו הוזמן ע“י החברה אמבולנס נט“ן והמנוי לא אושפז - על המנוי לפעול מול קופ“ח והיא אשר תשא בעלות מחצית מהחשבון בגין פינוי בנט“ן. לאחר שיקבל המנוי את אישור קופת
    החולים לתשלום שלו למחצית שנייה מעלות הפינוי, ישלח המנוי לחברה את אישור קופת חולים לתשלום והחברה תשא בעלות יתרת החשבונית בתוך 30ימים מיום קבלת אישור תשלום ע“י
    קופת החולים ומכתב שחרור.
    8.במקרה בו הוזמן ע“י החברה אמבולנס נט“ן למנוי - אשר קיבל טיפול ע“י צוות רפואי נט“ן והוחלט ע“י צוות הנט“ן כי לא יועבר המנוי לבית החולים - דין תשלום ניידת הנט“ן כמוה כדין הזמנת אמבולנס לבן ללא אישפוז ועל המנוי לנהוג כמפורט בסע‘ 7ב.‘
    4.המנוי יהיה זכאי במשך תקופת תוקף המנוי לפנות למוקד הרפואי ללא הגבלה במספר הפניות ולקבל ביקור רופא במידת הצורך ע“פ החלטת רופא החברה במסגרת האירועים המטופלים על ידי החברה ושנבחרו על יד או כאמור בסעיף (1)2לעיל. בגין כל הזמנת רופא יחויב המנוי לשלם סכום כנקוב בטופס בקשת ההצטרפות )להלן“-ביקור רופא(“
    5.שירות לגבי אמבולנס המגיע ונותן שירות במקום
    6.המנוי יהיה זכאי במשך תקופת המנוי לפנות למוקד הרפואי ללא הגבלה במספר הפניות לצורך ייעוץ ואבחון במסגרת הייעוצים והאיבחונים המוצעים על ידי החברה, ושנבחרו על ידי כאמור בסעיף (2)2לעיל.
    7.עם הרישום ימסור המנוי האישי מידע רפואי על פי הנחיותיה ודרישותיה של החברה. האינפורמציה שתתקבל תישמר במערכת המחשבים של החברה לשימוש בעת הצורך. מידע זה יעודכן בעקבות כל שינוי שיחול במצבו הרפואי של המנוי ואשר המנוי ידווח עליו בכתב לחברה. כל פניה של המנוי למוקד הרפואי של החברה תתועד.
    8.החברה תשכיר או תמכור למנוי, בכפוף לחתימתו על טופס ההצטרפות מכשור מתאים מתוך סוגי המכשירים המצויים בשימוש ובהתאם לסוג השרות הנבחר.
    9.החברה מתחייבת, כי המוקד יהיה ערוך לקבלת קריאות ולאבחנה ראשונית. המידע הרפואי אודות עברו הרפואי של המנוי, כפי שנמסר על ידו יהיה זמין לצורך שימושו של הצוות הרפואי המאייש את המוקד.
    10.שירותי החברה למנוייה כאמור לעיל יינתנו 24שעות ביממה בכל ימות השנה לרבות שבתות וחגים, להוציא מלחמות ו/או תקופות חירום ו/או במקרה של פיגוע המוני או שיתוק מהותי של מערכות התקשורת ו/או בכל מקרה חירום אחר אשר מונע מן החברה לתת את השירות המפורט בכתב השירות.
    ב. מוניטור מתמיד:
    שרות זה זהה לשרות מוניטור זהב, כאמור בסעיף )4א( לעיל, ולמעט: האפשרות לבחירת אחד מהשירותים המנויים להלן:
    1.התשלום עבור שירותי אמבולנס - התשלום בגין שרותי אמבולנס במסגרת שרות זה יחול על המנוי וישולם על ידו במלואו וללא כל השתתפות מצד החברה.
    2.ביקור רופא - שרות ביקור רופא כאמור בסעיף .4א. 4יינתן במסגרת השרות הנ“ל תמורת תשלום ע“פ מחירון מוניטור התקף באותו מועד.
    5. כללי
    א. פניה למוקד הרפואי - הפניה למוקד הרפואי תעשה בקריאה טלפונית ו/או באמצעות מערכת הסיוע, בעת הצורך יטלפן המנוי או אדם אחר בשמו למוקד החברה ויזדהה ע“י מתן שמו של המנוי ו/או מספר ת“ז של המנוי ו/או ע“י קוד אישי אחר או מספר המנוי שינתן למנוי, אם יינתן, עם תחילת מתן השרות. הפונה ימסור פרטים נוספים ככל שיתבקש.
    הפניה למוקד תיעשה בשפה העברית או האנגלית.
    ב. תשלומים ותקופת השרות
    1. בתמורה לקבלת שרותי החברה ישלם מנוי לחברה סכומים כמפורט בחשבון העסקה המצורף לכתב שרות זה.
    2. תקופת השרות הינה למשך התקופה המצוינת בטופס בקשת ההצטרפות.
    2א. הארכת המנוי - המנוי רשאי להאריך את תקופת השרות בהודעה בכתב ו/או בע“פ (להלן ”התקופה המוארכת.)“ כתב השירות יחול על התקופה המוארכת בשינויים המחייבים.
    3. ההתחייבות החברה כלפי המנוי תכנס לתוקף מעת החתימה על טופס בקשת ההצטרפות וכתב השירות, קבלת הציוד ומסירת המידע הרפואי האמור ובתנאי שעד לאותו המועד התקבל התשלום הראשון בגין דמי השרות.
    4. החברה רשאית לקבל/לבטל מנוי או לדחות אדם המבקש להיות מנוי, וזאת אם לפי שיקול דעתה של החברה אין אותו אדם מסוגל להשתמש בשירות, מטעמים רפואיים, בדרך הראויה. ביטול מנוי קיים יעשה בהודעה בכתב של החברה חודש לפני ביטול המנוי וסיום ההתקשרות.
    5. שישה חודשים מתום תקופת המנוי רשאית החברה להשמיד כל אינפורמציה רפואית או אחרת שיש ברשותה לגבי המנוי. בתום תקופת המנוי יוכל המנוי לפנות לחברה לקבלת האינפורמציה בטרם השמדתה וזאת בכפוף לתשלום הכרוך בהעתקת המידע.
    כתב שירות
    6. ביטול מנוי בתוך 30ימים מיום חתימת כתב שירות זה ע“י שני הצדדים לא יחייב את המנוי בדמי ביטול כלשהם, למעט התשלום ששולם בגין דמי התקנה ופתיחת רשומה רפואית. ביטול מנוי כאמור לעיל יעשה בפניה לחברה בכתב.
    7. מנוי המבקש לבטל את השרות לאחר המועד הנקוב בסעיף ) 5ב( ) (3לעיל מכל סיבה שהיא, יפנה לחברה בכתב ויהיה רשאי לעשות כן תוך שלושה ימי עסקים כמפורט להלן:
    א. במסלול של מכירת ציוד )כמפורט בטופס חשבון העסקה( - המנוי שילם את כל חובותיו בגין הציוד שהחברה מכרה לו, או התחייב בפני החברה להמשיך ולשלם את חובו בגין הציוד שהחברה סיפקה לו בשיעורים עליהם הוסכם בטופס חשבון העסקה. בתוך 14ימים מיום קבלת הציוד ובתנאי שלא נעשה בציוד כל שימוש לדעת החברה ובאריזתו המקורית.
    ב. במסלול של השכרת ציוד )כמפורט בטופס חשבון העסקה( שילם המנוי דמי ביטול בשווי שלושה חודשי מנוי והחזיר את כלל הציוד שקיבל מהחברה תוך 72שעות.
    8. כל תקבול שלא יועבר לחברה במועד ישא ריבית פיגורים בשיעור הגבוה ביותר הנהוג בבנק ישראל לגבי חשבונות חח“ד שקליים וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר של החברה. למען הסר ספק, יובהר בזאת כי אין בביטולו של המנוי משום ויתור על כל חוב המגיע לחברה מן המנוי.
    9. התשלומים יהיו צמודים למדד המחירים לצרכן ) המדד הידוע בעת חתימת העסקה.(
    ג. מקרה פטירה - במקרה פטירה יהיה זכאי בן/בת הזוג או קרוב משפחה אחר ממדרגה ראשונה של המנוי לקבל את זכויות המנוי נשוא כתב שירות זה למשך יתרת תקופת המנוי, קרוב משפחה זה מתבקש לפנות לחברה ולציידה בכלל המידע הנדרש לגביו לרבות המידע הרפואי. במקרה וקרוב משפחתו של המנוי לא יהיה מעוניין במנוי כאמור לעיל, יהיו זכאים יורשיו, עפ“י דין, להודיע על הפסקת המנוי החל מתום החודש בו נמסרה הודעה בכתב על הפטירה בניכוי סכומים המגיעים לחברה בגין רכישת ציוד, שטרם שולמו במלואם. תנאי להפסקת מנוי כאמור, הנו החזרתו של לחצן המצוקה ו/או כל ציוד אחר שהושכר למנוי במסגרת השרות הניתן לו, אם קיבל המנוי ציוד כאמור.
    ד. סיום תקופת המנוי - בתום תקופת המנוי יחזיר המנוי כל ציוד שקיבל מהחברה. בתוך 72שעות מתום תקופת השירות.
    6. הצהרת המנוי
    א. המנוי מאשר לחברה על פי כתב שירות זה, לעשות שימוש בכל אינפורמציה רפואית שנרשמה אצלה, לפי ראות עיניה, לצורך מילוי תפקידיה ומסכים כי האינפורמציה הנ“ל תועבר במידת הצורך בשידור אלחוטי ו/או בטלפון או במדיה מגנטית ו/או בכל דרך אחרת כן מרשה המנוי לחברה להקליט שיחות הנערכות עימו או עם מי מטעמו.
    ב. לצורך עדכון הרשומה הרפואית המנוי מצהיר, כי הוא יודע שהוא חייב לדווח לחברה בכתב על כל שינוי מהותי במצב בריאותו ועל כל שינוי בתרופות שהוא נוטל ובמינונן וכי הוא חייב להמציא לחברה העתק מסיכום מחלה, תוצאות של בדיקות תקופתיות ואחרות במידה ונערכו כאלה.
    ג. המנוי מצהיר, כי החברה לא תחוב בכל התחיבותיה על פי כתב שרות זה במידה והמנוי לא עדכן את המוקד הרפואי בכל שינוי שחל בפרטים האישיים, לרבות, מקום מגוריו,
    מספרי הטלפון שבשימושו, שבעה ימים טרם השינוי.
    ד. המנוי מצהיר, כי מובן לו כי עליו להמשיך ולהיות מטופל ומבוקר רפואית עפ“י הנחיות רופאיו וכי אין בעשיית המנוי נשוא כתב שרות זה להחליף את החובה לטפל בעצמו
    כאמור לעיל.
    ה. המנוי מצהיר כי מובן לו שמסירת המידע הרפואי בעת הרישום ודיווח על עדכונים ו/או שינויים כאמור לעיל הינם תנאי חיוני לרמתו של השירות שינתן לו ע“י החברה וכי הוא יפעל על מנת להעביר את המידע הנ“ל כנדרש.
    7. סודיות רפואית
    א. המנוי מצהיר כי ידוע לו שכל האמור בסעיף זה איננו ממעט מן האמור בסעיף 6לעיל ומן האמור בכתב ויתור על סודיות רפואית שחתם המנוי עם בקשת הצטרפות לקבלת השרות.
    ב. המנוי מאשר בזה, כי הפרטים הרשומים על גבי טופס זה ופרטים אישיים אחרים שימסרו על ידו לנציגי החברה יכללו במאגר המידע הממוחשב של החברה.
    ג. המידע שיוכלל במאגר החברה ישמש את עובדי ונציגי החברה לצורך מתן השרות במסגרת מדיניות החברה.
    ד. המנוי מצהיר בזאת, כי הוא מאשר לחברה לשלוח אליו בדואר, בטלפון או בפקסימיליה את תרשימי השידורים שהעביר למוקד החברה ו/או כל חומר רפואי אחר שלו לאחר בקשתו הטלפונית.
    ה. החברה מתחייבת לא לעשות כל שימוש במידע שנמסר לה למעט שימוש המנוי בשירותי החברה בהתאם להסכם זה.
    8. שונות
    1.בנוגע למנוי עיסקי מובהר בזאת כי הרשומה נשוא סעיף )1ד( לעיל תכלול רק פרטים אדמניסטרטיבים בנוגע לבית העסק כגון כתובת ומספר טלפון שלו.
    2.החברה רשאית להעלות את גובה דמי המנוי לכל מנוי מעת לעת במהלך תקופת המנוי בהודעה של 90יום מראש. במקרה זה יהיה רשאי המנוי להמשיך לפי המחיר החדש שיקבע או להפסיק את המנוי ללא תשלום נוסף מתום תקופת ההודעה.
    3.החברה רשאית בהודעה של 30יום מראש, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק את המנוי הניתן עפ“י כתב שירות זה, בין היתר מן הטעמים של שינוי מהותי בהיקף הפעילות
    ו/או כמות הנוכחים, בבית העסק ו/או שימוש שלא בדרך הראויה בשירותים על פי כתב שירות זה.
    4.הודעה שתשלח החברה בדואר רשום לכתובת שמסר המנוי ו/או מי מטעמו לחברה ביום חתימת החוזה או כפי שעודכנה בחברה מעת לעת תחשב כאילו היא הגיעה לתעודתה בתוך 7ימים מיום משלוחה.
    5.במנוי עיסקי לכל שינוי או תוספת לכתב שירות זה לא יהיה כל תוקף אלא אם נלווה לו אישור בכתב של מורשי החתימה בחברה.|
    9. הסכמת לדון בכל סכסוך ו/או מחלוקת בין המנוי לבין המנוי לבין החברה נתונה לבית המשפט המוסמך בתל אביב בלבד.


    הריני לאשר כי קראתי את התנאים המופעים לעיל וכי הנני מסכים להם

  • מידע רפואי וויתור על סודיות


    • נותן/נותנים בזה רשות לכל עובד רפואי ו/או מוסד רפואי לרבות קופות החולים, רופאיהן ,עובדיהן ו/או מי מטעמן ו/או לכל עובד של המוסד לביטוח לאומי ו/או לצבא הגנה לישראל ו/או למשרד הביטחון ו/או לכל עובד בתחום הסוציאלי ו/או הסיעודי למסור למוניטור שירותי רפואת חירום בע"מ (להלן: "המבקשים")את כל הפרטים המצויים בידיהם ללא יוצא מן הכלל ובאופן שידרשו המבקשים על מצבי הבריאותי ו/או הסוציאלי ו/או מצבר בתחום הסיעודי ו/או השיקומי ו/או כל מחלה שחלה בה בעבר או שהוא חולה בה כעת.

    • אני משחרר בזה את כל המוסדות לרבות קופות החולים ו/או כל רופא מרופאיהם ו/או כל עובד מעובדיהם ו/או כל מוסד ממוסדותיהם כולל בתי חולים כלליים ו/או פסיכיאטריים ז/או שיקומיים וכל סניף מסניפי מוסדותיהם, מחובת שמירה על סודיות בכל הנוגע למצבו הבריאותי ו/או השיקומי ו/או הסוציאלי ו/או הסיעודי ומתיר להם בזאת מתן כל מידע מכל תיק שנפתח על שמו.

    • הנני/הננו מוותר/ים על סודיות זו כלפי המבקשים ולא תהא לי/לנו כלפי כל המוסדות לרבות קופות החולים ו/או למי מרופאיהם ו/או עובדיהם' ו/או מטעמם ו/או נותני השירותים שלהן, כל טענה או תביעה מסוג כלשהו בקשר למסירת מידע כאמור.

    • הנני/הננר מאשר/ים בזאת, כי הפרטים הרשומים על גבי טופס זה ופרטים אישיים אחרים שימסרו על ידי/ידינו לנציגי המבקשים יכללו במאגר המידע הממוחשב
      של המבקשים.

    • הנני/הננו מאשר/ים, כי המידע שיוכלל במאגר המבקשים ישמש את עובדי ונציגי החברה לצורך מתן השרות ולשימושים נוספים במסגרת מדיניות החברה.

    • הרני/הרנו מאשר/ים למבקשים לעשות שימוש בכל אינפורמציה רפואית שנרשמה אצלם, לפי ראות עיניהם, לצורך מילוי תפקידיהם ומסכים, כי האינפורמציה הנ"ל תועבר במידת הצורך בשידור אלחוטי ו/או בטלפון או במדיה מגנטית ו/או בכל דרך אחרת לכל גורם הקשור במתן השרות הניתן .

    • אני/אנו מאשר/ים בזאת, למבקשים לשלוח אלי/אלינו בדואר או בפקסמיליה את תרשימי השידורים שהעביר למוקד המבקשים ו/או כל חומר רפואי אחר המצוי בידי המבקשים.

    • בקשתי/בקשתנו זו יפה גם לפי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א 1981 והיא חלה על כל מידע רפואי או אחר המצוי במאגרי המידע של כל המוסדות, לרבות קופות החולים ו/או רופאיהם ו/או עובדיהם ו/או מי מטעמם.


  • תנאי השכרת | מכירת מכשירים

  • א. מקבל השירות מתחייב להשת מש במכשירים בהתאם להוראות הפעלה.
    ב. במסלול של השכרת ציוד, תינתן למכשירים אחריות לפעולה תקינה מיום מסירתם למקבל השירות ולמשך כל תקופת המנוי.
    במקרים בהם הקלקול מקורו בפגיעה במזיד, נזקי מים, אש, נפילה, קריעת חוטים או שימוש שלא בהתאם להוראות ההפעלה, ישא מקבל השירות בעלות תיקון המכשיר
    בהתאם למחירון החברה.
    ג מובהר בזאת למקבל השירות כי המכשירים מופעלים באמצעות סוללה שיש להחליפה מעת לעת ובהתאם להוראות ההפעלה. מכשיר שהותקנה בו סוללה שאינה תקינה או שלא הוחלפה במועד, עלול לפעול שלא בהתאם לנדרש או שלא לפעול בכלל.
    מקבל שירות מתחייב להחליף ו/או לאפשר לחברה להחליף בהתאם להנחיות ולסוג המכשיר, את הסוללה מעת לעת בהתאם להוראות השימוש . האחריות סעיף קודם ב' לעיל, לא תחול על הסוללה.
    ד החברה תעמיד שירותי מעבדה לתי גורם אחר למעט החברה. ו ,לטיפול ואחזקת המכשירים, במידת הצורך. מקבל השירות מתחייב שלא למסור את המכשירים לבדיקה ו/או תיקון אצל כל
    שים לב: במכשיר לופ רקורד אסור לנתק את החוטים מהמכשיר 11!
    ה. במקרה של אובדן / גניבת מכשיר ישא מקבל השירות בהשתתפות עצמית בסך 100% ממחיר המכשיר (מחיר הקבוע במחירון החברה ביום האובדן).
    1 באחריותו של מקבל השירות להחזיר את המכשיר תוך 72 שעות (ולהלן "התקופה הנקובה") מסיום תקופת השירות כאמור בסעיף 5ב2 ו/או 5ב2א לכתב השרות מנוי שלא החזיר את המכשיר במהלך התקופה הנקובה יחויב בדמי מנוי חודשיים עד להשבת המכשיר לחברה.
    וו. מקבל שירות המבקש להשיב ציוד בדואר רשום או להחזירו ישירות למוקד, חייב בתאום והסכמת נציג המוקד. מקבל השירות אשר השיב ציוד ללא תיאום ואישור נציג המוקד, יחוייב ב-250 ש"ח.
    ז חלה חובה על מקבל השירות להשיב את הציוד תקין. במקרה בו יוחזר הציוד שלא בשלמותו ו/או במצב לא שמיש ישא מקבל השירות בעלות הרכיב החסר ו/או בעלות התיקון ע"פ מחירון החברה.
    ח. מודגש בזאת כי הבעלות על המכשירים הינה של החברה ותישאר כזו גם בעתיד. למען הסר ספק מובהר בזאת כי התשלומים לחברה עבור המכשירים מהווים דמי שכירות מראש למשך כל תקופת המנוי וכי דמי השכירות לא יוחזרו למקבל השירות במקרה של הפסקת שירות מכל סיבה שהיא , לפני תום תקופת המנוי או/ו לאחריה.
    ט. מקבל השירות מודע לכך כי קיימת אפשרות לשתק, לנטרל, לשבש או להוציא מכלל פעולה את המכשירים ואת יכולת יצירת הקשר בין המכשירים למוקד וכן
    כי קיימת אפשרות שהקשר בין מכשירים אלה למוקד ישובש אז יפגע במזיד או שלא במזיד, כתוצאה מפגעי מזג אזיר ו/אן כל תופעת טבע אחרת ו/אז מכל סיבה
    אחרת שלחברה ו/או למקבל השירות אין שליטה עליה.
    מקבל השירות פוטר את החברה מכל אחריות למקרים או אירועים שפורטו לעיל והחברה לא תישא באחריות לכל נזק כתזצאה מקלקול או תקלה כלשהי בפעילות המכשירים או המוקד אז הקשר שביניהם. אחריות החברה תוגבל לתיקון התקלות במכשירים ו/או המוקד בלבד.
    מקבל השירות מצהיר בזאת כי ידועות לן המגבלות הטכניזת בשימוש בלחצני המצוקה לסוגיהם בעת חיבור ל"שעון שבת" זלמרכזיה והזבהר לו כי המכשירים שברשותו אינם יכולים להוות תחליף לקריאה טלפונית. לפיכך מצהיר מקבל השירות כי במקרים אלו השימוש במכשירים הוא באחריותו הבלעדית זאת החברה תחייב רק קריאה באמצעות הטלפון.
    מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מקבל השירות מצהיר כי ידועות לו מגבלות השימוש בקשר אלחוטי ובקווי הטלפון ולפיכך הוא מוותר על כל תביעה, דרישה וטענה כנגד החברה, עובדיה, שליחיה, בעליה או כל אדם אחר מטעמה בגין כך שהקריאה ממקבל השירות לא נקלטה במוקד החברה ו/או נקראה קריאת שווא שנקלטה בחברה זשבעטיה הופעלו צוותי החירום מטעם החברה ונגרמו נזקים לרכוש כדוגמאת פריצת דלתות חיצוניות ופנימיות אז כל נזק אחר לרכוש.
    י. תנאי רכישת מכשירים:
    במידה והחליט מקבל השירות על רכישת המכשירים יחול כל האמזר לעיל בדבר השכרת מכשירים, פרט לאמור בסעיפים ב'ה'ן' ז' ו-ח' לעיל, בנוסף יחול כל
    האפור להלן:
    ד. למכשירים שנרכשן תינתן אחריות של 24 חודש לפעולתם התקינה .האחריות תכלול כל פגם אן קלקול שיתגלן במכשירים למעט פגמים אן קלקולים שהם תוצאות פגיעה מכוונת, נפילה, קריעת חוטים או שימוש שלא בהתאם להוראות ההפעלה.
    2. אם בוטל המנוי במהלך 24 חודשים להיותו של מקבל השירות מנוי בחברה ,ומקבל השירות מעוניין להחזיר לחברה את המכשיר כשהוא תקין וראזי לשימוש, אזי יוחזרו למקבל השירות 25% משווי המכשיר כפי שהינו קבוע במחירון החברה ליום ההחזרה.
    3. למען הסר ספק מובהר כי החברה לא תחוב כלפי המנוי במידה והמכשירים שנרכשו על ידו, נגנבו אן אבדו.


עבור למעלה